Giełdowe spółki na żywo stają przed kamerami

Sprawna komunikacja z inwestorami jest fundamentem giełdowego sukcesu spółki, uważają eksperci. Akcje wielu silnych biznesowo firm radzą sobie słabiej niż gorzej zarządzani, ale za to chętniej komunikujący się z rynkiem konkurenci. Jednak dzięki postępowi technologicznemu to właśnie się zmienia - obecnie każda spółka niskim kosztem ma dostęp do szerokiego audytorium.

Coraz większą popularnością cieszą się realizowane na żywo transmisje z walnych zgromadzeń akcjonariuszy i prezentacji wyników giełdowych spółek. Dla emitenta jest to tani i skuteczny sposób dotarcia do rozproszonego akcjonariatu oraz okazja do promocji własnej marki. Dla obecnych i potencjalnych akcjonariuszy to możliwość bliższego przyjrzenia się modelowi biznesowemu spółki, poznanie jej zarządu oraz interaktywne zadawanie pytań w czasie prezentacji.

Realizacje tego typu produkowane m.in. przez Bankier.TV gromadzą coraz większą liczbę odbiorców, co wskazuje na wzrost świadomości giełdowych spółek w sposobach nowoczesnych relacji inwestorskich. Przyszłość interaktywnych transmisji wideo potwierdzają badania przeprowadzone na grupie 1086 osób, giełdowych inwestorów korzystających z portalu Bankier.pl.

Więcej informacji: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Gieldowe-spolki-na-zywo-staja-przed-kamerami-2292929.html. Przy powoływaniu się na analizę, prosimy o podanie źródła Bankier.pl.